Thanks to you all!!! Onderweg...

9 april 2022 - Nederland, Nederland

...after a few enerving day's, we finally on our way to Hoppstadten-Weiersback (DL)... we slept last night on the first time in our home and it was quite chilly, but enough blankets on board. Still lots of buttons, which I have no clue what they are for. Time to call the previous owner!

Later today we will publish the pictures, prior to our departure... so many friends stopped by and due to a concert of Miroca Paris in Rotterdam, we where able to see many more beautiful peeps ❤

1. Linda:
    9 april 2022
    Veel veilige kilometers gewenst! Lekker genieten en die knopjes… daar kom je vanzelf achter. Zit vast wel een boekje bij 🤗 en koud… een klein kacheltje is wel een goed idee, maar dan moet je wel stroom hebben. Anyway, succes en plezier met deze ontdekkingsreis 🍀😙
  2. Ron:
    25 mei 2022
    heeeeeel wat knopjes bijgewerkt, inclusief die van hoe al die berichtjes te beantwoorden hahaha af en toe serieus! wat een sukkel... maar bijna alles werkt nu 😘
  3. Ileana Van den Bosch:
    Veel reis plezier 👍💋
  4. Ron:
    25 mei 2022
    het lukt aardig Ileana...de antwoord knop was nog een dingetje hier 😘
  5. Saskia Bijl:
    9 april 2022
    Geniet van iedere kilometer en geef Zoë hele dikke knuffels van ons! ♥️
  6. Ron:
    25 mei 2022
    met enige vertraging de antwoorden knop gevonden, excuses... die knuffels zijn gegeven 😘
  7. Marius:
    9 april 2022
    En ik maar zoeken op DISCOVERY CHANEL. TOFFE ZET RON(@LDO). BOA VIAGEM !! VEEL 🍀 EN ALEGRIA🌞🌞🌞
  8. Ine:
    9 april 2022
    Kom je hierna door naar Spanje?
    Wij steken van de week over van Bilbao via Madrid naar de oostkust.
  9. Ron:
    25 mei 2022
    zoals jullie gemerkt hebben, liepen jullie veels te ver vooruit... we komen elkaar allicht een andere keer tegen 😘
  10. Edwin:
    9 april 2022
    een fantastische avontuur gewenst. Ik zie je de 20e april weer!
  11. Ron:
    25 mei 2022
    Gezien...en eindelijk "beantwoorden" ontdekt ook hahaha
  12. Mel:
    Enjoy Ron en Zoe ♥️
  13. Cis ✨:
    10 april 2022
    Heel veel plezier samen .. en mooie herinneringen maken 🙏🏾✨✨ Is jullie gegund ❤️🥰😍😘
  14. Ron:
    daar zijn er inmiddels velen van opgebouwd Cis 😘
  15. Cathy et Gildas:
    12 april 2022
    Wat een leuke verrassing!
    Bedankt voor dit onverwachte maar langverwachte bezoek.
    Jullie, vader en dochter worden schattiger en schattiger.
    U bent altijd welkom in Bretagne.We wensen jullie een reis vol avonturen en mooie ontmoetingen. Bon vent ! A très bientôt ici ou ailleurs